Newmom Beb3lac gokd nutriconfora basladik ama 30 cc bi oocek gdyrdm ana kivami cok koyu geldi siz nasl yapiyosunhz
Neslihannn16 Bende ayni mamayi kullaniyorum kivami öyle ama cok güzel bi mama30 ml bir olcek tepeleme değil ama silme kaynamışılık suyla karıştırıyorum benim oglum2 ay 18 günlük ilk emiyor sonra mama hazirliyorum ice bildigini iciyor guzel kilo aldırıyor
Neslihannn16 Ben 60 veya 90 cc veriyorum oda sütümün az yada cokluguna göre gece hep emziriyorum sabah 6_7gibi sutum az oluyor 90 cc yapiyorum bebegim nekadar icerse genelde hepsini iciyor ortalama 4-5kez veriyorum
Rabialina Bende bebelac golda yeni gectim onceden duz bebelac yazani veriyordum sari kutu biraz tereddutteyim yararı olur mu diye ? 😕
Neslihannn16 Benim oglum 3 200 dogdu suan 2ay 18günlük 6.800kilosu yani ben memmunum sma mama kullandik sevmedi
Neslihannn16 Saat tutmuyorum ama 1bucuk iki saati geciyor ilk emziriyorum hala araniyorsa mama hazirliyorum