Deletedmom359 Hanımlar kızım pisik oldu hengi kremi önerirsiniz ya da doğal yöntem varmı bildiğiniz şimdiden tsk💕
BalarisiYusra Deletedmom359 kesinlikle sudocrem al canım seba med kullanıyordum o da güzeldi eczanede kalmadığı için sudocremi deniyim dedim Çünkü güzel yorumlarını okumuştum ilk sürmemde kızarıklığını geçirdi cidden bundan sonra da sudocrem kullanıcam
Nurcankarakus Deletedmom359 Sudocremin fiyatı boyutuna göre değişiyor küçük boyu e bebekte 45 tl ama küçük dedigime bakmayın çok uzun süre kullanıyor
borasmom Ben mustela kullanıyorum bebeğim 6 aylık bir kere bile pişik olmadık çok şükür ama ek gıdaya geçtik artık etkisini iyice anlamaya başlayacağım esas pişik o zaman başlıyor diyorlar ama bilemedim 🤷🏻♀️
123kumsal_ borasmom seni korkutmayım ama ek gıdaya geçtik geçeli pişik geçmedi çok kötü oldu denemediğim krem kalmadı 😥
borasmom 123kumsal_ yaa kıyamam inşallah hemencecik geçer 🙏 ben de tedirginim işte 1 hafta oldu geçeli şimdilik iyi ama başıma illaki gelecek inşallah en hafif şekilde atlatırız
Emineyilmazz 123kumsal_ ahh ah sorma pişik konularına bakmak için girmiştim. Meğer ek gıdadan oluyormuş 6.aya kadar 1 kez bile pişik olmadı. Şimdi ise yatıyor sabah Bi kalkıyor pişmiş. En iyi kremler bile fayda etmiyor
YamanKerim BalarisiYusra bende eczaneden 60gr 38e almıstım bayramdan once, bugün magazadan aldım 125 gr 50 lira
-1Gamze- Kızlar ayçiçek yağı da çok iyi geliyor hafif kızarmaya başlasın biraz sürüyorum hemen etki ediyor aynı şekilde zeytin yağı da
Poncik77 Deletedmom359 kesinlikle bepantol al ertesi güne pişik kalmıyor böyle etkili krem görmedim çok çok tavsiye ederim mutlaka bepantol al çok etkili krem kardeşimde güneşte yanmıştı ona sürdük aşırı yanmıştı su toplamıştı 3 güne geçirdi