Eri Merhaba hanımlar bebeğim zayıf doğduğundan önce bu kadar belirgin değildi gözüme çarpmıyordu yavaş yavaş kilo aldı ne bebek yeğenlerim nede kardeşlerimde görmedim bilgisi olan var mı 1 - 8978148B-5B17-490E-ABE2-6C0F98CD5360.jpeg image/jpeg(1.93MB)
Eri FtmYigitim doğuştan olan birşey değil mi o doktorumuz hiç bişey demedi bize üçgen şeklinde onu anlamadım
oglunasik1anne Eri isiliğe benziyor canım. Kuru tut poposunu sürekli duş aldır. Islak mendilini ilk önce yıkayıp sonra bebeğinizde kullanın.
niloss90 Mantara benziyor. Benim kızımda olmuştu dr un verdiği kremlerle 1 hafta da geçti. Merak etmeyin korkulcak bir şey değil sağlık ocağına da götürebilirsiniz.. geçmiş olsun
Kuzum35 Eri bazı insanlarda et parçası oluyormuş kuyruk diyorlar belki bebeğinizin de öyle olabilir. Eğer öyleyse hiç bir zararı yok ileriki zamanda aldırılabiliyormuş.
Linasmom1 Eri Buraya bu sekilde resimler atmayin bence ozellikle ozel bölgeleri mutlaka doktorunuza danışın.