İyi geceler kızlar. Başlıktada belirttiğim gibi kızım 3 aylık ama sürekli oturmak istiyor. Gün içinde genelde arabasında yanımda duruyor iş yaparken yalnız kalmasın diye. Ama hep kendini öne atıyor. Bende alıyorum kucağıma oturtturuyorum bazen. Koltukta filan da oturuyor belli bi süre sonra yana devriliyor 😁😁 hata mı yapıyorum bi sıkıntı olur mu acaba bilginiz varsa paylaşır mısınız 😇