Kalp26 Kızlar ben dogumdan 7ay sonra ılk defa adet oldum yani gecen ay agustosun 16sında bugun ayın 27si hala olmadi testte yaptım negatif nie olmuyor olabılır
pelinsss Kalp26 40 ım bittikten sonra doktora gittim, bana “ 6 ay olmayabilirsin, 1 yıl da olmayabilirsin, 15 günde birde olabilirsin, 3 ayda bir de olabilirsin, ilk regl olduğunda düzenli adet olmayı bekleme “ dedi. Belki de senin de öyledir.
oglunasik1anne Kalp26 Doğum sonrasında adetlerde düzensizlik olması çok normal . Bir zaman sonra düzene girecektir . Endişe etmeyin 🍬
SerraNil Kalp26 benimse 7 ay oldu Doğum yapalı adet olmadım henüz ama normal bir durum arada içim rahat etsin diye test yapıyorum yinede sağlık açısından problemli bir durum değilmiş 🌸
sebnemrah Kalp26 ben ilk afetten sonra 10 gün sonra 5gun gecikistim düzene girmesi zaman alıyor ben bebek istediğim için korunmadim Allah nasip etti inşallah sağlıkla devam eder 🤲 Test negatif ise korkma 1.5senede düzene giriyor