Arkadaşlar lütfen başına gelen bilen duyan yardımcı olsun araştırmaktan da yoruldum,diş çıkarma döneminde bebeği gazlanan varmı, belirti olarak rastalayamiyorum bir yerde ama mesela azı dişleri çıkması 2 ayı buldu ve her gece neredeyse gazdan kivrandi gaz çıkardı her gece uykusuz dişler çıktı bitti 10 gün kadar rahat uyudu uyanmadan,sonra köpek disler başladı sanırım ve gene her gece gaz sıkıntısı sadece geceleri uyurken böyle gündüz pamuk gibi hicbirseyi yok,akl almıyor dişten gaz olur mu ?başka birşey mi var yoksa ??