İyi geceler hanımlar taze bir anne olarak kafam karışık bebeğim henüz 1 haftalık evin sıcaklığı genelde 27derece civarında bebeği nasıl giydirmem gerekiyor her kafadan ayrı bir ses çıkıyor ben sıcaklıyorum o da sıcaklıyordur diye düşünüp tek kat giydirdim ama elleri soğuk bu seferde normalde çift kat üst çorap eldiven şapka giydiriyordum ama çok kızarıp sürekli uyuklamaya başlayınca daha ince giydirmeye başladım sizce nasıl giydirmeli ???