Oğlum 14 aylik, son zamanlarda beşiginde saga sola çarptığı için çok uyaniyor. Daha doğmadan montessori yatak yaptirmıştim odasina. Ama şimdi üst kısmına(korkuluklarin ustune) tırmanıp düşermi diye tedirgin olduğum için kullanmaya korkuyorum. Boyle bir problem yaşayan var mi ?