Kızlar tam 40 günlük bebeğim var bugün saat 5 de uyandı ve hala uyanık normal mi karnı tok gazı yok olsa ıkınıyo çünkü baya bi yeri ağrısa ağlar uyusun diye banyo da yaptırdık normalde hemen uyurdu banyo yapmasına rağmen uyumadı sizce de fazla uyanık kalmamış mi sizlerde daha önce oldu mu böyle bi durum