Kuzumveben Arkadaşlar bebeğimin ishal gibi bi durumu var 4 gündür her alt açmasında normalde sudocream kullanıyorum ama bu ishal durumundan bebeğimin poposu pişik oldu önerebileceğiniz kullandığınız memnun kaldığınız pişik kremi nelerdir sağolun şimdiden
Ysmnege Kuzumveben merhaba oğluma doktoru desitin ve bepanthol vermişti.önce bepanthol üzerine desitin sürüyorum çok memnun kaldım şu zamana kadar
Gzderdem Sudocrem yazicaktim ama kullanıyormussunuz. Hametan diye bir krem duydum canım . Bı araştır istersen kullananlar var.
Bernaalya Kuzumveben 3 aydir mustela kullaniyordum fakat birkac gundur kizariklik oldu sudocream denicem iyi gelir insallah.
Burcutuna Ben sarı hametan kullanıyorum çok memnunum birde bebeğimin poposu kırmızı olduğunda hemen saf zeytinyağı sürüyorum ertesi gün geçiyor☺️