ikiprensannesii2 yukarıda ki büyükçe odayı yap çocuk odası diye .alt kata yapma.evet aklı ermez uyanınca tabii ki ağlayıp sese inersin ama inan 4 -5 yaşlarında uyandıklarında evde geziniyorlar vallahi.tıkırtılara uyanuyırsun(benim büyük kız ve oğlan öyleydi allahtan evim o dönem giriş kattı her odayı kilitlerdim ben de yatınca şuan kız 13 yaşında ,oğlan 11 yaşını dolduracak ) allah korusun dünyanın bin bir türlü hali var.bi de 7 ay 7 günlük oğlum var evim 3.kat şuan.iki ay sonra her cama kilit yapıcam.dubleks olsa asla aklımdan geçirmezdim alt kata oda yapmayı.sen de yapma.