Huzurlu Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var doğum yaptığım gün kalça ultrasonu çekilmesini söyledi doktorumuz.Fakat hiçbir sıkıntımız yok çok şükür çektiren var mı yada mecburi mi bilen yapan yaptıran var mı acaba?
_ADA_ Huzurlu bu bizim gözle görüp anlayabileceğimiz bir durum değil. Sağlık ocağında bile ilk ay kontrolünde kalça ultrasonunuzu çektirip diğer ay sonucunu getirin diye uyarıyorlar.
eeda_ Huzurlu bebeğiniz 2. Ayına geldiğinde mecburi çektiriyorsun rutin kontrol. Göz muayenesi gibi o da sorun olsun olmasın 3 aya kadar bakılması gerekiyor. Bizim doktorumuz 2. ve 4. Aylarda kalça ultrasonu demişti ilkinde sorun çıkmadı bu hafta bir daha çektireceğiz
mehtapca06 Çektir tabi Allah göstermesin kalça çıkışı varsa yada hassas kalça yapısına sahipse yani çıkma ihtimali varsa ona göre yol izlenir