Mommyishome İçine body,üzerine de alt üst giydirin bence çıkarması basit olur diye düşünüyorum
Neden dışarda yapıyorlar ki? Odaya almıyorlar mı? Kızım 1 yaş aşısını odada oldu.Ben alt açma bezi serdim yatırıp altını üstünü çıkardım kilo kontrolümde olacaktı.Sonra bezi attım hemen orada.