4 buçuk aylık kızım var bu zamana kadar çoğunluğu anne sütü alarak geldik mamayı çok nadir zamanlarda verdim ama kilo alımı doktora göre hep az buluyor bende sürekli emzirmeye çalışıyorum her ağladığında yada 2 saate bir olmak kaydıyla ama benim kızım ya ben emziremiyorum yada emmek istemiyorum meme reddi yaşadım emzik bıraktık onu düzeltiğimizi düşünüyorum. Ama buaralar yine emmek istemiyor aradan 2 saat geçmiş olsa bile sizler kaç saate bir emziriyorsunuz. Geceleri bile o uyanmadan ben kalkıp emziririm. Ama gün içinde sadece uykusu gelicekte uyuma esnasında iki işinide görücek öyle emer. Bu emzirme işi yüzünden saçlarımj yolucam artık nasıl emzirtiyorsunuz 15 dk diyorlar ne 15 dakikası ya benimki benimle hep kavga ediyor ısırıyor olmayan dişleriyle tam bir savaş halindeyiz bu işi nasıl yapıcam 😭😭😭