Elifduru11 Merhaba arkadaşlar ben birtane oyun halısı almıştım bir tanede hediye geldi kızıma iki tane fazla haliyle birtanesini satmak istyorum
ervam1 Jiyanda bende satıyorum 170 tl hiç kullanmadık tek bi oyuncağı bende bebeğim seviyo diyerleri kutusuyla duruyo
ervam1 Jiyanda [url=https://hizliresim.com/RA0lJI][img]https://i.hizliresim.com/RA0lJI.jpg[/img][/url]
Burcu-Evren Jiyanda merhabalar ilgilenirseniz istanbul şişli de 100 tl ye satıyorum. Durumu oldukça iyi.
Burcu-Evren Merhabalar bende fisher price in piyanolu oyun halısını satıyorum. 100 tl ye istanbul şişli ilgilenen olursa yazabilir.
Jiyanda Burcu-Evren Merhaba ben diyarbakırdayım kargo ücreti çıkacak bu durumda ben yakın yerlerde bakıyorum teşekkür ederim