Merveliya1 Öncelikle karşılaştırmak istememle hiç alakası yok pandemiden dolayı doktora gidemediğim için merakımdan
Asyaaihsnser Her bebeğin farklıdır merak ediyorsan internettede bakabilirsin baya karşılaştırmak için post açmışsın şimdi buraya 3 aylık bebeği olan anneler yazacak sende kıyaslayacaksın
MervEslinArden Asyaaihsnser yahu kadın ne demiş merak etmiş sormuş ne çok tantanayı seviyorsunuz, diyelim kıyasladı nolmuuşş kendine evham yapar en fazla. Valla bazen boğuyorsunuz
Merveliya1 Asyaaihsnser siz de yorum yapmazsınız olur biter 3 aylık annelerle muhabbet kurmak istiyorum belkide siz niye karışıyorsunuz
Ege35 Asyaaihsnser kıyaslasa ne olacak ki ☺️ Burada bazen gerçekten gereksiz çıkış yapılıyor senin yorumun da buna bir örnek. Tabiki herkesin genetik yapısı farklı tabiki bebeklerde de aynı ayda bile olsa farklılıklar var merak etmiş sormuş. Canın istemezse yazmazsın bu kadar basit
Esesra http://www.asmrehberi.com/bebek-cocuk-kilo-boy-persentil-hesaplama Başkalarınınkini öğrenmeye gerek yok bence her çocuk farklıdır. Yukarıdaki linke çocuğunuzun bilgilerini yazıp iyi mi değil mi öğrenebilirsiniz. En ideal olan 50 persentil olması. Ya da internete kendiniz persentil hesaplama yazıp başka bi siteden bakabilirsiniz ve hatta kullandığınız bu uygulamanın bile persentil cetveli var happykidsin yani bakmanızı öneririm
Songulkaya Merveliya1 Arada sütümün yetmedigini düşünüp günde 1 yada 2 kere mama veriyordum. 15 20 gündür sadece anne sutu alıyor
Asyaaihsnser Ege35 sen niye burnunu sokma gereği duydun ben post sahibine cevap verdim bizim orda üçüncüye bişey düşer derler de neyse