Bora_Mom ne bağır ne Gül. Uzağına geç izle, ses tonunu sert şekilde uyar ve uyarında ısrarcı ol. İlk 5 “kızmaların” boşa gidecektir, istikrarla devam et. Oğlum 14. Aylık ve yeni yeni bırakıyor. Çok sinir bozucu birşey, hele bir de evde yabacı olup birşey fırlatmasına gülüyorsa. 🥊