kubra18 Slm anneler 9 aylik bebekleriniz yani nisan 2018 li bebeklrriniz kac kilo doqdu suan kac kilo kac cm we nelr yapiyorlr 😘🤗
2prenss_annesieliff_ kubra18 mrb bnm oglum 4 nisan dogumlu 😊 2.600 dogdu en son gittigimde 9 kiloydu masallah emekliyoruz dis cikartiyoruz destek alarak ayaga kalkip yuruyor
Mustafa_Cinar kubra18 9800 kilo boyunu bilmiyorum 16 Nisan doğumlu emekliyor tutunup ayağa kalkıyor hiç dişi yok
Adelimmm kubra18 14 nisan benım kzımda 3650 doğmuştu. 1 tane diş var emeklıyor ayaga kalkıyor durabılıyor. Alkış, baybay, elleriyle gel gel yapıyor hareketli bebek en son 1 ay önce kılosu 8 di şuan bılmıyorm. anne dede nene diyor ☺️
kubra18 2prenss_annesieliff_ 8 bucuk kilo 72cm birz minyon kizim we cok herktli emeklyor ayaga kalkmaya calisiyor. Bi kac kelime soylyr ama hala disleri cikmdi
2prenss_annesieliff_ kubra18 8.disimizi cikartiyoruz masallah 😊 ayaga kalkiyor benim oglum baba dede mama meme diyor bay bay yapiyor
Tugce__ kubra18 bizimde aynı 8,5 kilo 75 cm hala diş yok 💁🏻♀️ Kendi kendine tutunup kalkıyor dede mama baba diyor 😅
Dfnars 23 nisanda 3 kilo dogduk prematüre annesiyim kızım suan 8.5 kilo 73cm dişlerimiz patlıyor geri geri emeklemeye calısıyor 😊
kubra18 Dfnars benim ilk oqlmda 35 hftlk doqdu cok premtre saylmyorlr aslnda oqlmda 2730 52 cm doqmsdu suyum bosaldi icin erkn doqrdm acilmam we sancmda wardi ama erken doye durdurmya calisdilar ama suyum bosalinca bebekde makat qelisdi sezryn olduydm
kubra18 2prenss_annesieliff_ emeklyor tutunup ayaqa kalmya calisiyor ama disi yok ilk oqlumnda 10 aydan sonra cikmisdi disi sanrm mizimnda oyle olacak
Dfnars kubra18 benim 32 haftamda duyumda azalma tespit edildi acılmama vardı ilaçla durdurdular üç hafta sonra dogdu prematüre olarak geciyor dosyasında kontrole gittiğimizde her doktor aaa prematüre yapıyor😊
Hazelika Kızım 7 nisan doğumlu şuan kaç kilo bilmiyorum ama 7,5 diye tahmin ediyorum baba ver gel anne’ye eyye diyor iki gözümün çiçeği emekliyor bi yerlerden tutunup ayağa kalkıyor tutunarak yürüyor bikaç saniye desteksiz ayakta duruyor baybay gel gel ve alkış yapıyor elleriyle her tınıya nerdeyse oynuyor böyleyiz elhamdülillah kucakta uyuyor malesef bensiz durmuyor mutfağa gitsem arkamdan ağlıyor iştahımız yok zaten bunlarımız da var işte🤦🏻♀️