Bebeğine Kan İlacı Kullananlar Bakabilirmi?
Merhaba kızlar, bebeğim 4ay 9 günlük 4. Ay aşısından sonra bize kan ilacı verildi kullanıyorum 9 gündür gerçekten kızımın huyu değişti ağlayarak uyanıyor uykuya dalamıyor sürekli ağlıyor, uyutuyorum 5 dk uyuyor geri uyanıyor ben kan ilacının yan etkisi olduğunu düşünüyorum bugün itibariyle bırakmayıda düşünüyorum çümkü bu ilaç tahlil yapılmadan verildi oda ayrı bi saçmalık. Bu şekilde birşey yaşayan varmı aranızda ?