gozpariltisi İyi akşamlar kizlar oğlum 8.5 aylık bu ara uzanırken karnını çok sisirip indiriyor gayet hareketli bir bebek ama oyun mu yapıyor çözemiyorum aklımı çok kurcalıyor bilgi sahibi olan var mı acaba ?
Dilaranne gozpariltisi diyaframı şişiyor bence onun için benim oğlumda da oluyo diyaframini şişiriyomus doktoru söyledi
ozgecinar35 Merhaba benim oğlumda 9 aylık ve sürekli değil ama oda yapıyor sanırım oyun olarak yapıyorlar 🤭
gozpariltisi ozgecinar35 benim oğlumda sürekli yapmıyor ama bı başlasın seriye bağlıyor acayip huzursuzum bu yuzden çok teşekkür ederim tecrübenizi paylaştığıniz için 🙏
ozgecinar35 gozpariltisi rica ederim ne demek ama sıkıntılı bir durum olduğunu ben şahsen düşünmüyorum çünkü eğlenerek yapıyor ilgi çekmek istiyorlar 🤭😂
Dilaranne gozpariltisi normal dedi ama siz yine de sorun isterseniz karnı çok şişiyor gibi dimi üst kısmı da karnı da ?
gozpariltisi Dilaranne evet şişirip indiriyor bana bakarak yapıyor bunu herhangi bir huzursuz halı yok hatta genelde oyun arası yapiyor
Dilaranne gozpariltisi dikkat çekmek için bile olabilir benim oğlumda öyle sordum diyafram dedi doktorumuz