Deletedmom444 ben de anne sütü ve mama veriyorum.. akışı az biberonla mama verirken sıkıntı yaşamıyordum ama biberon akışını bir artırınca meme istemez oldu.. emzirme destek sistemi diye bir yöntemle, beslenme sondasıyla enziriyorum şuan, hem meme hem mama alıyor böylece., memeden az gelmeyince reddetmiyor