Benim bebeğimde de olmuştu çok korkmuştum doktor 9 güne kadar normal dedi karında sertlik yoksa huysuzluğuda yoksa olabilir dedi biz mama annesütü birlikte gidiyoruz mamasına zeytinyağı koyabilirsin dedi doktor 30 ml bi tatlı kaşığı ben bazen direk ağzına veriyorum verince yapıyor zaten her gün yapmıyor 4 günde bir yapıyor alıştım artık korkma panik yapma yani ilk bir ikide bebekte huzursuz olabilir sonra oda alışıyor