Arkadaslar kızım 1 aya yakın mama ile beslenıyor ne yaptımsa meme almadı bundan 25 gun once ıdrar yolu enfeksiyonu gecırdi zimaks kullandım fakat carsamba yıne tekrarladı doktor yıne zimaks verdi yanında da vitabıol verdi bugun 5. Gunu antıbıyotıgın oncesı yıne alıyordu ama sımdı mamayı ıcmıyor aptamıl hipp sma evolvıa ne yaptımsa 30 cc den fazla ıcmıyor su an ne yapacgımı sasırdım ne olur yardım edin morale ihtiyacım var gecıcı bir durum mu kafayı yıcem 😔😔( 5 aylık)