Civcivim_ Sevgili anneler bebeğim 1 ay 20 günlük süt allerjisi cıktı dr evolvia verdi beğenmedi kustu sürekli ve acayip gaz yaptı neyse mamayı değiştirdi neocate verdi onuda beğenmedi kustu vanilya şurubu denedik onlara olmadı kafayı yiyecem evin ici mama doldu yardim edin lütfen bilgilendirin beni
Boncugumm Civcivim_ onlar diğer mamalardan farklı oluyırya canım ondan yemiyordur çok kötü kokuyor benim bebeğim 7 aylık yeni verdi doktorumuz yaptığım muhallebi ye falan koyuyorum ben ama pekmez de atıyorum içine senin bebeğin daha küçükmüş nasıl sevdirirsin bilemedim genelde pekmez koyuyorlar içine yani
Ceylanmelis Civcivim_ bizimde sut alerjimiz vardi doktorumuz aptamil prosyneo aldirdi 4 ay yedi sukur, simdi 6,5 aylik olduk sma ya gectik sut alerjimiz gecmis yogurt falan yemeye basladi 🙏🏼 mama pahali oldugu icin degistirdim ben yoksa cok memnundum.
espalp Civcivim_ aslında tadı en güzel olan Evolvia’dır. Eğer evolvia dokunduysa içinde rahatsız eden bir şeyler olabilir. Mesela benim oğlumun soya ve pirinç alerjisi varmış biz bilmeden evolvia verdik 🤦🏼♀️ Kabus gibi dimi 🤦🏼♀️ Aptamil Pregomin as ya da nestle alfamino da fena değil tat olarak
Civcivim_ askanne10 yüzünde sivilce gibi yaralar cıktı kıpkırmızı oldu boynuna kadar kafasının bile vardı döküntü oldu kasiniyordu sürekli dr görünce süt alerjisi dedi diyete girdim ben geçti çok şükür yaralar.
Boncugumm Civcivim_ bize doktor aptamil verdi hatta kilo alımı olmadığı için mama yap yedir dedi ama yemedi bende zorlamadım daha önce duymuştum bebek alışana kadar içine pekmez atıp içiriyorlarmış mamayı sonra Pekmezi bırakıyorlarmış ama dediğim gibi bebeğiniz küçük doktora bir danışın isterseniz
Esrasya Ceylanmelis aynen bende prosyneo aldım. Aslında alerjik mama değil ama çoğu alerjik bebeğe dokunmuyor sanırım.
minadogaebrar Ceylanmelis merhaba bizde pronesyneo kullaniypruz 3.5 aylikken kpndu teshis.simdi 4.5 aylik genelde tadini sevmiyor cok acsa yiyor yada yarim birakiyor benide emiyor diyetteyim kendim.bazen pirinc unu pisirip soguyunca icine atip kasikla yediriyorum daha guzel yiyor.sutum cok azaldi yok denecek kadar.gecen gun 1 aylik diyet sonunda 1 kofte yedim sikinti olmadi kakada.bildigim kadariyla bu mamanin icinde de laktoz ve protein var.6 aylik olana kadar ek gida vermiceksiniz dedi doktor.5 aylik oldugunda meyve falan verebilirmiyim acaba siz ek gidaya ne zaman gectiniz ne sekilde basladiniz
Tatlisim29 Ceylanmelis merhaba insaah gorursunuz yazdigimi🤗bende bebgim icin diyetteyim ve acmaya basladik diyetimizi sizin kullandiginiz mamadan almayi dusunuyorum sizin alerji belirtileriniz nelerdi ögrenebilirmiyim benim bebgimde diger mamalari begenmedi
Civcivim_ espalp şimdi denedim uyku sırasında evolvia mamayı içti uykuda diye sanirim eşimle nasıl seviniyoruz büyük bir başarı olarak 😂 anladimki uyku sırasında vermem gerekiyor demekki
Ceylanmelis Esrasya evet aleeji mamalari icinde degilmis ama bizede dokunmadi ve kolik bebekti oğlum gaz sancilarimizi bile kesmişti.
espalp Civcivim_ bezinde çok yoğun kan oldu ama kanın öncesinde 1 ay mama kullanmıştı. Kandan hemen önce nohut ve kırmızı mercimekle tanışmıştı. O yüzden hepsinin birikimi oldu bizde
Elfemir Benim bebeğimde çoklu gıda allerjisi var.. sizin gibi bi çok mama denedim.. şuan smilac alimentum veriyorum.. doktor yazıyor raporla ücretsiz alıyorsunuz.. bilginiz olsun