mehtap92 😅😅 kanguru bende istiyorum kucağa alıştı ama doğumdan kalan bi bel ağrım var taşıyamam diye almıyorum. Gündüz bebeğim uyumuyo benimde bugün ilk defa ama oda sallamayla tabi 1.5 saat falan uyudu uyksınu alan benek daha neşeli oluyor yoksa diğer Türlü acayip huysuz 5. Aya gireceğiz sanırım düzelmiycek yandım ben