Benim oğlumda hep kusuyordu fışkırtarak hemde genelde ilk yaptığında çok korkup hemen doktora gitmiştik takibini yaptıktan sonra normal demişti her emzirmeden sonra üst değişirdi önlük taksamda muhakkak Kıyafetine geçiyordu ek gıdaya geçişte azalma oldu sonra bir baktım artık kusmuyor kilo alımında sorun olmadığından dert etmedim ben sizinde öyleyse batan kıyafet koltuk halı olsun 😊