tubikk44 biz tüm belirtileri taşıyorduk. Bizim doktorumuz alerji testininin 2 yaştan önce dopru sonuç vermeyeceğini söyledi. Yapmadı. Belştilerine göre koydu teşhisi. Teşhis koyulduktan sonra kızım çok rahatladı. Meğer bizim uykuyu seven kolay kolay ağlamayan ne güleç bir bebeğimiz varmış ondan sonra farkettik 😁 alerji teşhisi konulmadan öncesi ise tam bir kabus ne gündüz ne de gece uykumuz var sürekli ağlıyordu. Sğrekli mukuslu kaka ve 10 günü dahi geçiyodu. Yğzünde sürekli iltihaplı döküntüler. Bitmek bilmeyen hırıltılar ve burun tıkanıklığı daha aklıma gelmeyen neler 🙄 biz çok rahatladık. Ama diyet ve alerji mama sayesinde tabiyki. Tek kilo alımımız az ona da yapcak birşey yok yavaş yavaş geçiyorum ek gıdaya hala tadım aşamasındayım ama tattırdığım herşeyi çok seviyor. Tabi alerjik şeyler hariç herşeyi tatturuyprum. Ama bu tabiyki şansi düşüncem alerjisi olan şeyleri yedirmenizden kaynaklı olabilir kilo alamaması