Selam kızlar bebeğim 65 günlük bugüne kadar çoğunlukla sütümü hep sağıp verdim çünkü bebeğim göğüsümü tam boşaltamıyor az emiyor ve ağrı yapıyor bende böyle olunca açıkçası emzirdikten sonra tekrar göğüsümü sağmak yerine ememedigi için sağıp veriyordum sütüm de fazla ama artık ben sağmak istemiyorum sanki saginca daha çok artıyor süt gibi geliyor ve buda bana rahatsızlık veriyor artık şimdi ise sağmayı bırakmak istiyorum nasıl yapicam bilmiyorum ama dediğim gibi göğüsümü tam boşaltamıyor tek meme gidiyoruz zaten diğer meme için ne kadar beklemek lazım bebeğim çok öyle aranmaz biberonla verdiğim için 2.5 3 saatte 1 veriyordum emzirirken ne kadar süre de vermem lazım off emzirmek istiyorum göğüsüm ağrımasın istiyorum artık sütüm dengeli olsun fazlasında gözüm yok valla 😔 siz sagarken bıraktınız mı nasıl bir yol izlediniz merak ediyorum