Bende daha bi kaç gün önce dil bağını kestirdim 3 ay lik olmasına 4 gün falan vardı lokal anestezi ile kkb kesti ilk gün beni emziği yada biberonu pek tutamadı biraz huysuzlandı ama ertesi güne biseyi kalmadı korkmayın hiç bise olmuyor ve sakin ihmal etmeyin bebeğim daha farklı sesler çıkarmaya başladı ve şuan belki ilerde ya konuşamaz yada belki peltek konuşurmuş diye düşünüyorum dili çıkmıyordu dışarı onu bile rahatlıkla çıkarta biliyor