Egmn şuan 5ci ayimiza gidicez. Ve halen bazen yer yer acaba biz daha çıkamadık ki diyorum atak döneminden devam ediyor bazı huylarımiz. Ama bunların hepsi geçtiğinde bugünlerimizide çok çok arayacağız o yüzden bebeğinizle geçen hergun dolu dolu gecirin. Benden tavsiye. Bakin ozaman herşey dha aguzel hal alıyor.