selam kızlar bebegim 1 aylık benim sağıp buzluga attıgım sütlerim var onları kullanmak istiyorum dün çıkardım bir tanesini ufak biberona koydum verryim dedim almadı biberonu kusar gibi yaptı kaşıklada yutmuyor sadece meme istiyor dolaptaki sütlerinde ziyan olmasnı istemiyorum nasıl vermeliyim ne yapmalıyım bilemedm varmı bir öneriniz