dmlklc Merhaba kızlar 45 günlük bebeğim var var son 1 haftadır gaz sancısı çekiyoruz doktorumuz biogia önerdi ama emzirmeden önce mi sonra mı Kullanmalıyım ?
nur-nr_123 dmlklc canm biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyşci yanında ekstra gaz damlası kullanman gerekli bn sabsmlex kullanıyordum
cge_14_2020 dmlklc fark etmiyor diye biliyorum ne zaman kullandığınız . Biz de kullandık genelde gaz sancısı gece geliyordu belirli saatlerde bebeğim çok rahatsız oluyordu bende gece bi kaç saat öncesinde verdim ve işe yaradı
seyda06 dmlklc bizde biogaia kullaniyoruz emzirdikten sonra denilmişti bana 5 ay oldu halada kullanıyoruz
Kalimbanne dmlklc farketmez 😊 ama aynı saatte vermeye özen gösterin buz dolabında saklayın hemşire arkadaşımın önerisi bu şekildeydi ben akşam 7de veriyordum geceye kadar etki etsin diye
seyda06 dmlklc rica ederim sadece o yeter denilmişti banada gerçektende yetti bende 45 günlükken başlamıştım insALLAH sizede yarar da rahat edersiniz ☺️☺️
Kalimbanne dmlklc benim oğlum tadını çok severdi bizde çok işe yaradı 🥰 açardı ağzını damlayı görünce 😁
Nick dmlklc farketmez canım ben sabah emzirdikten sonra veriyordum. Veya sütünün içine katıpta verebilirsin
limonlukarpuzzz dmlklc bize doktorumuz karnini doyurmadan yarim saat önce vermemiz gerektiğini söylemişti.