Rabia_Mert123 Kızlar 25 günlük bebeğim aptamil kullanıyoruz ama çok gaz yaptığı için bugün eczacı eşime bebelac gold’u önermiş kullanıp gerçekten ise yarayan oldu mu ?? Fikirleriniz için şimdiden teşekkkür ediyorum ❤
Ebrutoprk Rabia_Mert123 canım denemen gerekiyor sende gaz yapan bizde hiç yapmadı yanı bu bebekten bebeğe değişiyor bence hipp marka da güzel
Elifim61 Rabia_Mert123 Gaz yapmayan biberon alsana, benim bebeğimde çok gazlıydı tommee tippee biberonu aldık çok memnunuz. Artık gazı olmuyor bebeğimin.
Tugba81irem Rabia_Mert123 bebelac gold nutriconfor kullanıyorum günde bir kez kaka yapiyir Gazi da çok yok Gayette doyurucu 3 saat 4 saat istemiyor mama bazen
havos Rabia_Mert123 canım o biraz bebişle alakalı anne sütüne en yakın mama hipp combiotic kuzenimin bebişine gaz yapmıyormen bizde gaz yaptı sma kullanıyoruz şu an gaz sıkıntımız hiç yok en mantıklısı antikolik biberon kullanmak