Ecmafcgrr Evolvia ac aldık fazla gazlı bir bebek olduğu İçin suya karıştırıyorum 40 derece fakat mama erimiyor içinde pütür pütür kalıyor sizde böyle bişi oldu mu biberonun ucundan akmıyor resmen
Aydiles Ecmafcgrr daha önceden bende kullandım aynı sorun bizdede vardı, internetten baktığımda çoğu kişide çözülmediğinden dolayı şikayetçiydi, golden goata başlıcam bende, çözünürlük sorunu devam edeceği için bence sizde değiştirin mamayı
Emine Ecmafcgrr evet çözülmüyor kaşıkla karıştırıyordum biraz daha iyi oluyordu ama gaza çok iyi geldi o yüzden kullandım
ikos58 Ecmafcgrr benim bebeğim 48 günlük doğduğundan beri golden goat kullanıyorum. Fakat kolik olduğu için ac mamaya başladık. Aptamil conformil daha kötü yaptığı için evolvia ac aldım. Şuan çok iyiyiz damlalarıyla düzenli veriyorum. Hem golden hem evolvia birlikte kullanıyorum. Keçi sütünde fazla kalsiyum olduğu için uzun kullanımda böbrek taşı yapabiliyormuş o yüzden ben de ikisini bir veriyorum siz de bı şekilde kullanabilirsiniz
Pinkoloji Aydiles keçi sütüyle olan dimi içerisinde onunda şeker yok diye biliyorum hip de öyle diye hip kullanıyorum ben. Keçi sütü olması benimde ilgimi çekiyor ama degistirmeyede korkuyorum mamayı. Size doktor mu tavsiye etti bu markayı?
Aydiles Pinkoloji doktor aptamil comformili söyledi 2 paket ondan kullandım fakat çok şekerli ve herkes gdolu olduğunu söylüyordu bende kendim internette araştırdım mamaları, anne sütüne en yakın olan keçi sütü olduğu için golden goatı tercih ettim umarım hazımsızlık yapmaz🙏🏼
Aydiles Pinkoloji bende ilk hipp combiotic ile başladım fakat çok gaz ve sindirim sorunu oldu o yüzden değiştirdim, hipp çok güzel kilo aldırıyor hemde