Bize doktor daha önce beyin gelişimi için 12-18 ay aralığında kapanması gerekiyor demişti, her gittiğimizde de kaç cm diye ölçüyor şuan 3 ay 5 günlüğüz 2 cm dedi, yarın tekrar gidicez. Arka bıngıldaktan bahsetmiyorsunuz değil mi o 3 ay da kapanıyor zaten.