Kizlar kafayi yiycem artik kizim yasina basmasına 1 hafta kaldı.Sadece ilk kirki çıkana kadar bu kadar zorlu bi bebek olmuştu.Dusunun 3.ayından sonra nerdeyse gece hiç uyanmayan bir bebekti.Ama son 2 haftadır gece uykusu yine çok iyi .
Örnek vereyim akşam on gibi uyuduysa sabah ta tam 10′da uyanır.Ama gündüz uykusu hiç yok sadece 30 dakika falan haliyle huzursuz oluyor yemek yemiyor ve hep bir aglama içinde.
Yardim edin kafayı yiycem