ArasAybarsMoM [silindi] bakin sorunuz gayet normal bi soru ama sona dogru gelince mama zararli vermek istemiyorum yazmissiniz bunu goren ve bnm gbi bebegini sadece mama ile besleyen anneler ne dusunur sizce bn sahsen cok uzuldum zaten emziremedigim icin uzgunum birde mama ile ilgili kotu seyler okuyunca dahada uzuluyorum ki bnm bebegim yogun bakimda yatti o eve gelene kadar bnm sutum kesilmisti
[silindi] ArasAybarsMoM çok geçmiş olsun benimde doktorum öyle dediği için öyle yazdım yoksa mamanın zararlı olup olmadığı hakkında bilgim yok biliyorum çoğu anne mama ile destekliyo mecbur kalıyor dediğim gibi bende dün destekledim sadece fikir edinmek istemiştim vermelimiyim diye bu kadar.konu bundan ibaret..belki uğraş diyen olur belkide mama ver destekle diyen olur diye yazdım
_yaseminturann ArasAybarsMoM ya çok gecmiş olsun bizde 54 gün yattık yogunbakımda hemde pandeminin başladığınilk gün görüş vs yasaklandı . Zor süreçti. Arkadas kendini ifade edemedi aslında daha sonradan anladım anlatmak istediğini ama işte başta ipin ucu kaçınca üzerine de bizlere o sinirle ters cevap veince gerildi ortalık ama gerek yok hepimiz anneyiz hepimiz evladımızı düşünüyoruz😌🌸 Bebeğiniz kaç aylık şuan nasıl?
ArasAybarsMoM _yaseminturann bebegim 33 haftalik dogdu nefes alamayinca entube ettiler 15 gun yatti yogunbakimda cok sukur evine geldi suan 2 bucuk ayligiz Allah hepsine saglik versin insallah cok zor yogun bakim sureci kalbin agzinda yasiyosun gunlerce
[silindi] _yaseminturann dün gece 2 saatte bir mama takviyesi ve sütümü sağıp verdim bugün uyandı, bi ara derin uyudu bende anlayamadım yarın doktor kontrolümüz var teşekkür ederim düşünüp sorduğunuz için🤗
_yaseminturann [silindi] ne demek inşAllah çabuk atlatır,sütün varken sağmayı ihmal etme sarılığı atlatınca da sık sık emzirmeye devam 🖤 olurda sütün azalırsa Allah korusun mama vermekten de cekinme yeterki onlar sağlıkla büyüsünler,iyi geceler 🌸
Eceemm [silindi] bizimde sarılık vardı doktor hipp mamadan her emzirmem sonrasında 30 cc vermemi söyledi verdm ilk ay değerleri normale döndü sonrasında sütüm yeterli olmadıgı icin aptamil e basladık. Sükür 3 bucuk aylık herşeyi normal. 20gündür de sütüm kesildi sadece mama iciyo ama herşeyi normal. Eskisi giib değil mamalar anne sütü kadar olmasada gelişimini destekliyo memnunum.
[silindi] Eceemm yaa ne güzel atlatmışsınız bizde atlatırız inşallah bende hipp kullanıyorum doktorum en iyisi şuan için o demişti sonrasında değiştirirmi bilmiyorum sütün miktarı hergün değişiyor bigün bol diyorsun bi gün bebek emmek istemiyor memede uyuyor bi gün az oluyor insan ne yapacağını şaşırıyor :(
Eceemm [silindi] miktarını anlamıyodum gündüz sagdıgımı veriyodum gecede full emziriyodum yetmesede acıktıkca uyanıyodu 1. 2 saatte bir. Atlatırsnız umarım en kısa zamanda
[silindi] _yaseminturann tabiki önemli olan sağlıklı olmaları Allah hepimizin yavrularına sağlık versin iyi geceler ☺️
[silindi] Eceemm bende karmakarışık bişeyler yapıyorum aç kalmasın diye sağıyorum falan inşallah atlatır
SultanAnne [silindi] mama zararlı değil çoğu anne sütü alamayan bebek var mamayla büyüyen böyle demesek daha iyi olur☺️ ama sütünüz yetiyorsa vermemek en mantıklısı zaten🌺 benim bebeğim de sarılık olmuştu doktorum atlatana kadar mama takviyesi yap demişti günde iki kere 30cc’lik verdim zararı olmadı
Annebal durupelin mamaya muhtac olmamiz onun zararli olmasini degistirmioki… bende mama süt ek fida gdyrm ama nefret edyrm mama vermekten.
durupelin Annebal o da senin problemin ozaman yapcak bisey yok ne gerek duydun böyle bir cvp vermeye anlamadim hadi kolay gele 🙋♀️
Annebal _yaseminturann canm sen gdo yuklu mamalari hic duymadin herhalde… evet kullanyrz ben asla vermiyrm diyemem cnkuncocuk bazen doymuo ve uyumuo ama mamanin iceriklerine hic baktinizmi teker teker bakin icindekiler kismina..
_yaseminturann Annebal canım ben içeriklerine baktım keza en yakın arkadaşım çocuk doktoru rize de isim de verebilirim arastırmanız için ( bazen inanmayanlar oluyor çünkü) neyse işte o bile sütü olmadığı için bebeğine mama verdi . Yani günümüz teknolojisi cok değişti eskisi gibi değil tabiki hiçbir mama %100 anne sütüne eş değer değil bunu asla inkar edemem . Ama süt yoksa napsın anneler ?Her yolu denediysek yine bebek doymuyor hatta zayıflıyorsa emzirdiğimiz için . Hele de doktorlar kendi ağızları ile mamaya yönlendiriyorlarsa? Hadi diyelim ki dediğiniz gibi neden üretiliyor yada doktor neden herhangi bir olumsuzlukta mamaya geçin diyor 😌 Kısacası kuzum Allah kimseyi hele de taze bir anneyi sütsüzlükle sınamasın ben cok sınandım direndim ama olmadı mama verdiğim için de pişman değilim sonucta küçük bebeğe ek gıda da veremeyeceğime göre :) İçerik konusuna gelince de balım ben bütcemden kısıp en temiz en organiğini alıyorum :)He keşke o kadar parayı mamaya vermek yerine bebeğim için köşeye bir ceyrek atsaydım çünkü neredeyse her ay bir ceyrek parası gidiyor ama napalım ona değer🖤
_yaseminturann Annebal bu arada yanlış anlaşılma olmasın büşra gibi çıkışmak vs olmadı durumu anlattım sizde zaten gerektiğinde mama vermişssiniz mesele arastırıp en az katkı içeriği olanı vermekte:)yoksa anne sütü varken keyfi mama verilmesine karşıyım🌸
Annebal _yaseminturann tabiki.ne kdr mamayi tasvif etmesemde vermek zorunda kalyrm… doktorlarinda aslnda tavsiye etcegi baska bse yok… ek gida zamani bile ihtiyac oluo mamaya nasi bseyse… yeri gelio cebinde paran olmuo aman daha iyisini en dogalini alayim die bi dunya borca giriosun. Insallah cocuklarimiza kotuluk yapmiordr
Alptugmomy _yaseminturann yaaa içime nasıl dokundunuz bi bilseniz 🙏🏻 benimde göğüs ucum yok ve bebeğim bi türlü tutamadı göğsümu yani ne denersek deneyelim olmadı işte 😕 sütümu de sagmayi denedim oda çok azdı zaten ama psikolojik olarak baya kötü olduğum içinde günden güne azaldı yani ilk günden beri mecburen mama veriyorum 😶 napalim aç mı bırakalım kuzuları zehirde değil sonuçta yavrularımızı doyurmak için veriyoruz en nihayetinde başka türlüsü elden gelmiyorsa neyapabiliriz ki 😐 mama öcüymüş gibi anılan her yoruma binlerce kez inciniyorum ve hala kendimi kötü hissediyorum her gördüğümde 😕 sen hangi mamayı kullanıyorsun canım?