Ebru38 mama emmesi dunyanin sonu degil kendine zul etme bence. Bende 37 yasindayim Sma mama ile buyumusum. Simdi 2 cocugumu buyutuyorum 4,5 aylik oldu hem anne sutu hem mama veriyorum. Bu annelere yapilan bu psikolojik baskiyi cidden anlamiyorum. Kulak asma diyicem ama kacini duymamazliktan gelicek insan diyip susuyorum. Diger konu ise 4 saat meselesi benim doktorum gece 4-6 saat uyuyabilir sakın uyandirma diyor. Gece uykusu uyuyan bebegi neden uyandirasinki zaten en fazla verebilirsen uyuyoken biberonu ver. Anne sutu emmemesini de kafana takma ek gidaya gecince saglikli beslersin kemik sulari, gunluk yogurt, mevsim sebzesi, meyvesi verir mis gibi saglikla buyutursun bebegini. Allah gonlune bolluk versin.