-asel01- Merhabalar bebeğim 3.ayının içerisinde bütün mamalar kabız yapıyor bi öneriniz var mı ? Başka ne verebilirm ? (Hip sma ve bebelac gold kullandım)
huzunkovankusu -asel01- Mamanın içine birkaç damla zeytinyağı damlatmayı denediniz mi? Doktorum tavsiye etmişti çok faydasını gördüm ben.
[silindi] -asel01- canım merhaba mama verme sebebin nedir benim bebeğimde 27günlük ben mama vermiyorumda
Balkizlarim Sma güzel aslında içine 1 çay kaşığı katabilirsin biz çok memnunuz evolvia deniyebilirsin 👍☺️