Nisagerek ayyy canım benim en korktuğum şey bu.kaç aylık bebeğin.benim şuan 13 yaşında olan kızım düşmüştü bebekken. hatırlıyorum ayağa kalmaya çalışmış ben de uyuyordum sabah saatleri idi hiç unutmam.uyanmış ve hiç ses etmemişti eminim bundan.ama kaç aylıktı hatırlamıyorum.şuan 7 aylık bebeğim var.onda da korku sarmıştı bu ara ki postunu gördüm.ama henüz kalkamıyor.bu arada ben odam da yer yatağı yaparak çözüm bulmuştum.işe yaramıştı.