Ayzaaaa2906 Bebeğim 3 aylık bu ara çok iştahsız hiç bir şey yemek istemiyor ağlıyor çok fazla tükürük çıkartıyor uyurken ağlayarak uyanıyor sağlık sorunu olarak bir şeyi yok doktora götürdük diş çıkarması için erken mi acaba çıksrtıyosa nasıl anlarım
OzgE_K Ayzaaaa2906 benimde bebeğim 3 ay 1 günlük yazdıklarınızın aynısı bizdede var bikaç gündür uyumuyor az yiyor yemek istemiyor sürekli mız mız kucakta geziyoruz. Tükrük çıkartıyor elleri sürekli ağzında üstüne bide 2 gündür kusuyor 🙁 yarın doktora götüreceğim.
Hale-kd Ayzaaaa2906 ya bizde öyleyiz ama diş için çok erken sanırım oral dönem ellerini tanıyor diye düşünüyorum. bütün parmaklarını sokuyor ağzına deli gibi emiyor parmağı buruştu artık o kadar. engel olayım diyorum engellemek iyi değilmiş ama kıyamıyorum. Çok şükür bizde huzursuzluk vs yok ama bilmiyorum. Bazen hırslanıyor 2 elini birden ağzına sokmaya yapamayınca sinirleniyor ağlıyor. Hayır dişlik aldım onu da istemiyor illa elini sokacak ya da oyuncakları 🤦🏻♀️
Nehirrrrr 3 ay 13 günlüğüz elini ağzına götüremezse çıldırıyor dişlik verdik onu ısırıyor çok huzursuz salyası akıyo
Burcuhira Benim kızım 16 aylık dişleri beyaz çıkmıyor düzelir mi daha sonra peki başına gelen var mı ???