Doktorumuz 5. Ayda başlayabilirsin demişti tadımlara ve bizde öyle yaptık çoğu şeyi taddık şükür bi alerjisi YÖK ama şimdi 6 ay 8 günlüğüz ve neredeyse bi haftadır doğru düzgün emmek istemiyor arada uyuduğu zamanda canı isterse emiyor gündüz çok zorluyorum sürekli ek gıda istiyor elle ağzına vermemi istiyor böyle olan varmı emmeyi bırakmasından korkuyorum