Hande Merhaba güzel anneler 6 aylık bebeğim var ama son 10 gündür korunduğumuz halde (prezervatif ile ) hamilelik belirtileri yaşıyorum canım sürekli bşyler istiyor midem bulanıyor karnım ağrıyor uykudan zor kalkıyorum🤦🏻♀️ Test aldım negatif çıktı ama belirtiler kafamı karıştırıyor çünkü erkense negatif çıkabiliyormuş. Son regl tarihimi aksi gibi not almayı unutmuşum oradan yola çıkamıyorum bu sebeple sizce bekleyip yeniden testmi almalıyım yoksa kan testinemi gitmeliyim fikirlerinize ihtiyacım var 💫
Hande ayis @[silindi] kızlar öyle tuhafki regl sancısıyla hamilelik belirtileri resmen tıpa tıp benziyor bebeğimle bu havada hastanelere gidip büyütmüşmü olurum diyorum 😂 kafam karışık 🤔
ayis Hande Evet aynen bende hamileliğimin ilk zamanlarında bayağı sancılanmıştım regl olacakmışım gibi ..valla kendinden şüphen varsa git bence ..😊
Hayat [bilinmeyen] Ben hamile oldugumu bilmiyodum canim bi hamir kizartmasi istiyo anlatamam bide browninin intens diye bi keki var allahim nerde var gece gece disari cikip aldircam o derece sonra 1 hafta gecti bi pazar hamile oldugumu ogrendim megersem 7 Haftalikmis ve 3 ay adet gormemistim
Hande Hayat ayyy gözünüz aydın olsun benim korkum yok Allah verdikten sonra bende yeniden isterim ama işte bir bilsem negatif çıkması değilim diye düşündürürken böyle senin saydığın gibi bazı yiyecekleri olsada yesem mantıgı zorluyor beni 😂
Hande [bilinmeyen] sanırım öyle yapacağım canım çünkü insan böyle şüpheyle rahat hareket edemiyor bide taşınma sürecindeyiz ağır kaldırıp indiriyorum haliyle 🤦🏻♀️