Merhabalar Bebeğim 2 ay 17 günlük doğduğundan beri molfix kullanıyoruz ancak uzun zamandır kakası beziyle poposuna yapışıyor çıkartırken de tahriş oluyor birde hep kaka yapınca bezinden dışarı çıkıyor halbuki arkasını daha çok arkaya uzatıp bezini bağlıyorum kakası çıkmasın diye ama her zaman olmasa da bazen çıkıyor bezi değiştirmeyi düşünüyoruz ne tavsiye edersiniz