Anneler merhaba, babam bugün günlük süt almış, emziren anneyim sütü kaynatıp içsem sütümden bebeğe gaz yapar mı ? Yeterince gazlı bebeğim var sabaha karşı 4 de uyanıyor sabah 8e kadar uyuyamıyor. Süt içmekte çekiniyorum ama canım da çok çekiyor. Sizce içsem daha da kötü olur mu :(