Yigitinannesi13
Kızlar oğlum 8 ay 9 günlük. Yaklaşık 1 aydır emmeyi bıraktı ek gida ve mama olarak gidiyoruz.fazla gelen kilolar olmayan kiyafetler canimi sıkıyordu
Ve bu halde alisveris yapmak bunu kabullenmek olacakti ve dur demenin zamanı gelmişti:) bende 1 haftadır diyet ve spora(leslie yapıyırm ) basladim. Ek gıda döneminde herşeyi doğal ve evde yapmaya çalışıyorum ve farkettim ki oğluma yedirdigim şeyler aslında tam diyetlik sağlıklı yaşama uygun
ayrica mutfakta vakit geçirmeyi de çok seviyorum işten ve oğlundan fırsat buldukça bende pratisyen hekimim bu arada araştırmalarımı ve oğlumla öğünlerimizi paylastigimiz ayrica motivasyon da olması icin bi instagram sayfası actim takip etmek isterseniz 'ekgidavesaglikliyasam' adiyla:) sağlıkla kalin🖐