bitanem123 Kızlar sütümü bebeğim uyanmadan 10 dakıka önce sağıp hazırlıyorum biberonla veriyorum ama kusuyo mamaya öle yapmıyo ama neden acaba emzirdiğim zamanda kusmuyor sadece sağıp verdiğim zaman kusuyor
bitanem123 Deletedmom60 hayır ısıtmıyorum sütümü direk verıyorum uyanıyor hemen zaten . Mamasını güzelce bıberonda içiyor ama sütümü içtiğinde mutlaka yarısını kusuyor taze taze verıyorum halbuki
Deletedmom60 bitanem123 soğuyodur yine de bi kaseye sıcak su koyup biberonu içine koyup ılıtıp dene bide
bitanem123 Deletedmom60 ölede bir deneyelim bakalım ya ilk başlarda yapmıyordu sonradan huy mu edındı bilemiyorum
bitanem123 Aliferman gazınıda cıkarıyorum hatta mama verdıgım zamanlar cıkartmadan yatırıyorum mamayı kusmuyor öle ama sütün yarısını kusuyor kesik kesik
bitanem123 Duygu01 mamayla aynı veriyorum 60 cc mama verıyorum kusmaz 45 cc süt içsin yarısını kusuyor ama emince öle yapmıyo sadece biberonda süt içtiği zaman yapıyo
Ozge20 Mama daha koyu anne sütüne göre bende sağıp verdiğimde kusuyor kusmasın diye 15 dakika kucağımda dik pozisyonda midesine bastırmadan evin içinde geziyorum yatırmıyorum gazı çıksada.
bitanem123 Ozge20 emdiği zaman kusmuyor bıberonda verdiğim zaman kusuyor. Mama verdiğimde gazını cıkarmadan yatırsam bile bu kadar cok kusmuyor yanı
Ozge20 bitanem123 basınçlı gidiyor biberonla çünkü . Emerken daha uzun sürdüğü için zaten emerken hazmediyormuş doktor söylemişti ama biberonla hızlı oluyor ben biberon ağzını değiştirdim o yüzden Chicco nın yeni doğanı vardı emmeyle aynı hızda uğraştırdın diye
bitanem123 Ozge20 bendede mamajoo var deliği cok küçük hatta göğsümden nasıl gelıyosa öle ama anlamadım