Mariiiin1 Kızlar chloe ting challange yapıp , sonuc alan varmı ? Karnım yumusak sanki 5 aylık hamile gibiyim kendimi ozguvensiz hissedıyorum. 10 kılo vermem lazım ilk defa bu kadar kıloluyum hiçbir kıyafetim olmuyor
Mom095 Mariiiin1 bendeee 😢 ömrüm boyunca en çok 58 kg oldum. Şimdiyse 74 kiloyum 😩 ve sezaryen göbeğim öyle duruyo
Gulsah10 Mariiiin1 20 kilo verdim 6 aydır chloe ting ve bölgesel egzersizler yaparak ama göbüş duruyo sezeryan göbeği yavaş yavaş eski elbiselerimde olmaya başladı daha fazla araştırma yaparak da herşeyden yiyerek kalori hesabıyla zayıflama yöntemi keşfettim zaten çocukla ilgilenmekten zaman bulamıyorsun güzelce karnını doyurmayla 😅 emziriyorsan eğer 1.300 kalori kahvaltı olsun öğle yemeği olsun tabak hazırla kendine porsiyonları küçülterek herşeyden koy kase mesela ve yemeğe oturunca da ben bununla doyarım de motive et kendini 🥰 ne yiyorsan bu kaç kalori de sorgulat googleden vallahi işe yarıyor biz anneler can taşıdık can dünyaya getirdik bunu da hallederiz 😊güven kendine yaparsın güzel kadın🔥🔥
Mariiiin1 Gulsah10 ya canım sevindim adına . ☺️ Vede cokta tesekkur ederim suan 55 gunluk bebegim normal dogum yaptım. 3. Aya girince yapim egzersizi ama diyete baslıyorum bugun inşAllah