Yagizmomm Kızlar oğlum 4buçuk aylık. Damağında süt lekesi gibi beyazlık var yaşayan var mı böyle bişeyi . Sürekli huzursuz ve emmek istemiyor. Fikri olan varmı
uykusuzMoMm Yagizmomm evet pamukcuk cokmu beyazlık büyükler karbonat ile silin der ama ne kadar dogru bilmiyorum doktorunuza söyleyin gecikmeden sütünüz azalmasn
Akademisyenanne Yagizmomm temiz bir bezle dilini ve damagini temizleyin. Candi pak damla kullanin. Gunde uc kez. Doktora da sorun tabi. Candi pak bitkisel bir damla.
Mrv-_- Yagizmomm süt lekesi olabilir teşhisi kendiniz koymayın gidemiyorsanız bile doktorunuza net bir foto yollayın baksın.
Yagizmomm Akademisyenanne yok denecek kadar az. Sürekli geriye atıyor kendini uyuyacağı emeceği zaman ☹️ Atakta olabilir die düşündüm başta
Huzurlu Canım emzirmeden önce ve sonra karbonatlı su ile bi pamuk yardımıyla göğsünü sil ve emzir bende de öyle olmuştu geçti çok şükür