Seymayzclar0 Merhaba anneler biberon ve emzik temizliğini nasıl yapıyorsunuz acaba? Bi çok yönetim okudum ama sirkeye kaynatıp durulamak sağlıklı mıdır? Siz nasıl yapıyorsunuz?
Cigdem07 Seymayzclar0 Ben emzik biberon temizleyici aldım onunla yıkıyorum sıcak suda ve kaynatıyorum arada
Tomi Seymayzclar0 normal çeşmede yıkıyorum. Sonra tekrar arıtılmış suda duruluyorum. Bebeğim 2 aylık. 3 hafta sonra sterilize yapmayı bıraktım. Çünkü çok mantıksız, sterilize biberonu steril olmayan ellerle alıyoruz ve mama yapıyoruz😂
Alpingo Seymayzclar0 ben sivenonun emzik ve biberon temizleyiciyle yemizleyip biberon için ayırdığıım tenceredere de kaynatıyorum